70%
تخفیف

فیلم تدریس دروس پایه هشتم متوسطه

بدون امتیاز 0 رای
۵۵۵,۰۰۰ تومان

آموزش دروس هشتم به همراه ویدیو های آموزشی | آموزش مجازی کلاس هشتم بدون نیاز به معلم خصوصی در لوح دانش با بهترین معلم‌ها

1
۵۵۵,۰۰۰ تومان
70%
تخفیف

آموزش عربی پایه هشتم

بدون امتیاز 0 رای
۹۰,۰۰۰ تومان

فیلم آموزش عربی پایه هشتم برای آموزش عربی هشتم به دانش آموزان آماده شده و شامل همه لغات، ترجمه و نمونه سوال و حل تمرین عربی هشتم و قواعد عربی هشتم است.

31
۹۰,۰۰۰ تومان
70%
تخفیف

آموزش فارسی پایه هشتم

بدون امتیاز 0 رای
۸۷,۰۰۰ تومان

آموزش فارسی پایه هشتم با شیوه ای نوین که شمارا در فضایی همانند کلاس درس قرار می دهد و باعث یادگیری چند برابر شما هنگام دیدن دوره می شود.

4
۸۷,۰۰۰ تومان
70%
تخفیف

سوالات شب امتحانی ریاضی هشتم

بدون امتیاز 0 رای
۸۷,۰۰۰ تومان

در دوره آموزشی سوالات شب امتحانی ریاضی هشتم استاد نژادمبشر به حل نمونه سوالات ریاضی هشتم می پردازد.با دیدن این ویدیو نمره خوب را کسب کنید.

22
۸۷,۰۰۰ تومان
70%
تخفیف

فیلم آموزش ریاضی پایه هشتم

5.00 1 رای
۱۳۵,۰۰۰ تومان

آموزش ریاضی پایه هشتم متوسطه توسط استاد مسعود نژاد مبشر تدریس شده است که دارای حل تمرینات و نمونه سوالات ریاضی هشتم برای دانش آموزان یا دبیران بوده است

92
۱۳۵,۰۰۰ تومان
70%
تخفیف

آموزش زبان انگلیسی هشتم

بدون امتیاز 0 رای
۷۵,۰۰۰ تومان

فیلم آموزش زبان انگلیسی هشتم لوح دانش توسط الهام بهشتی منظور آموزش زبان آماده شده و شامل حل نمونه سوالات و تمرینات زبان هشتم است.

26
۷۵,۰۰۰ تومان
70%
تخفیف

آموزش علوم تجربی پایه هشتم

بدون امتیاز 0 رای
۸۷,۰۰۰ تومان

آموزش علوم تجربی پایه هشتم به منظور آموزش علوم هشتم آماده شده و شامل حل نمونه سوالات و تمرینات علوم هشتم است. این دوره آموزشی جامع بیان روان و قابل فهمی دارد.

33
۸۷,۰۰۰ تومان

آموزش تصویری دروس پایه هشم

آموزش تصویری دروس پایه هشتم – فیلم‌های آموزشی پایه هشتم لوح گسترش با پوشش کامل همه مباحث درسی این پایه تحصیلی محتوای آموزشی جامعی برای شما دانش‌آموزان پایه هستم فراهم کرده است. ویدئوهای آموزشی سال هشتم با که توسط دبیران باتجربه‌ای تدریس شده‌اند، براساس آخرین تغییرات کتاب‌های درسی بوده و از استانداردهای آموزشی پیروی می‌کنند. بنابراین با استفاده از آن‌ها می‌توانید سرعت رشد خود را افزایش دهید.

آموزش تصویری دروس هشتم لوح گسترش از ویژگی‌های مانند توضیحات دقیق با همه جزییات، ارائه نکات کلیدی، حل تمرینات کتاب درسی، ارائه نمونه سوالات مهم امتحانی و تحلیل دقیق سوالات حل شده برخوردار است. بنابراین ویدئوهای آموزشی لوح گسترش مرجع کاملی برای یادگیری و تسلط روی مفاهیم درسی خواهد بود.

وجود سه نسخه مک، ویندوز و اندروید برای هر محتوای آموزشی این امکان را به شما می‌دهد که متناسب با سیستم‌ عامل دستگاه خود ورژن مناسب را برای دانلود انتخاب کنید. همچنین در صورت تمایل می‌‍توانید این بسته آموزشی را به صورت فیزیکی خریداری کنید.